De persoonlijke klantensite van Haaima Hylkema is er speciaal voor jou, om je volledig op de hoogte te houden van nuttige en praktische zaken rondom jouw eigen auto. Voor deze klantensite heb je ook een persoonlijke inlognaam en een wachtwoord nodig.
Voorbeelden berichten:
- Je hoort van ons tijdig wanneer de garantie van de auto(‘s) verloopt, zodat een eventueel mankement nog snel binnen de garantietermijn kosteloos verholpen kan worden.
- Natuurlijk maken wij jou erop attent als jouw auto A.P.K. gekeurd moet worden.
- Na een onderhoudsbeurt en/of reparatie sturen we na ongeveer vijf dagen een kort e-mail berichtje met de vraag of alles tot volle tevredenheid is gegaan.
- Je kunt op alle berichten direct reageren. Via de berichten die je ontvangt, kun je altijd direct terugmailen naar contact@haaimahylkema.nl op het tijdstip dat jou het beste uitkomt. Uiteraard is gewoon de telefoon pakken ook mogelijk, tel. 088 – 606 9500.